Skip to main content

Oferta dla firm

Oferujmy współpracę w ramach stałej obsługi informatycznej. Obsługa firm i instytucji w ramach tzw. "stałego serwisu" to forma ciągłej, abonamentowej opieki nad sprzętem oraz oprogramowaniem. To idealne rozwiązanie dla firm i instytucji, w których stworzenie etatu dla informatyka jest nieekonomicznie.

Pełna obsługa IT

  • wykonywanie zleceń w siedzibie klienta w ramach przysługującego ryczałtu godzinowego, obliczanego na podstawie ilości obsługiwanych komputerów,
  • stawka ryczałtowa za obsługiwany komputer 100 zł netto,
  • do każdego komputera przysługuje 1 godzina serwisowa,
  • przysługujące klientowi za każde stanowisko godziny sumują się kwartalnie i w przypadku wykonania zlecenia przekraczającego ustalony limit godzin zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 120 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę,
  • wykonywanie zleceń zdalnie, nielimitowane.

Obsługa zdalna IT

  • wykonywanie zleceń zdalnych w ramach przysługującego ryczałtu godzinowego, obliczanego na podstawie ilości  obsługiwanych komputerów,
  • stawka ryczałtowa za obsługiwany komputer 50 zł netto,
  • do każdego komputera przysługuje 1 godzina serwisowa,
  • przysługujące klientowi za każde stanowisko godziny sumują się w miesiącu i w przypadku wykonania zlecenia przekraczającego ustalony limit godzin zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 60 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę obsługi zdalnej,
  • wykonywanie zleceń w siedzibie klienta płatne wg stawki 120 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę.

Usługi informatyczne realizowane przez naszą firmę

Sprzęt

  • diagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego,
  • zakupy sprzętu komputerowego,
  • natychmiastowy serwis sprzętu (w przypadku niemożności usunięcia usterki "od ręki" - podstawienie sprzętu zastępczego),
  • konserwacja jednostek komputerowych i urządzeń peryferyjnych.

Oprogramowanie

  • instalacja i konfigurowanie,
  • zakupy oprogramowania,
  • konserwacja oprogramowania, utrzymywanie stabilności systemów operacyjnych,
  • ochrona przed wirusami,
  • aktualizacje używanego oprogramowania,
  • przeszkolenie pracowników w zakresie wprowadzonych zmian.

Administracja

  • monitorowanie i zarządzanie serwerami,
  • obsługa sieci komputerowej,
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa,
  • zarządzanie kontami e-mail oraz stronami www.

Sieci komputerowe

  • projektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego,
  • dobór i konfiguracja urządzeń do sieci kablowych,
  • dobór i konfiguracja urządzeń do sieci bezprzewodowych.